czwartek, 10 października 2013

Wyzwanie październikowe - jabłka z cynamonem

Z czym kojarzy się Wam październik? Ze złotą jesienią? Z deszczowymi dniami? Moje jesienne skojarzenie jest bardzo kulinarne - październik to miesiąc, w którym króluje szarlotka i jabłka pieczone z cynamonem. To ciepło, słodycz i przytulność...
Idąc za tym tropem chciałabym zaproponować Wam wyzwanie właśnie pod tym tytułem: jabłka z cynamonem.
Inspiracją do pracy może być powyższe zdjęcie lub jego paleta kolorystyczna - ale jabłko i cynamon to połączenie, które może generować nawet bardzo dalekie i niestandardowe skojarzenia, dlatego z niecierpliwością czekam na Wasze prace! 

W międzyczasie zapraszam do obejrzenia prac naszego DT.

Ewa-Mimowolne Zauroczenia zrobiła koszyk na jesienne owoce,
idealnie mieszczą porcję owoców na pachnący placek z nutą cynamonu,
do zrobienia koszyka Ewa wykorzystała :


Konstancja8 wykonała pięknye, jesienny exploding box w ciepłych kolorach - 
z wykorzystaniem Sen o wiośnie i Espresso






Cynka
stworzyła artżurnalowy kolażyk:


 z
papierów: Sen o wiośnie, Winogrona, Arbuz;


A ja, Zuzanka, zrobiłam notatnik na jesienne przepisy, z szarlotką w pierwszej kolejności:

 Wykorzystałam papiery: My Precious - Malachit, Tropical Fruits - Klementynki i Babie Lato - Pszczółka Maja.


Zapraszam Was do twórczej zabawy - prace możecie dołączać za pomocą narzędzia inLinkz.
Pozdrawiam :)
Zuzanka



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz